10 Kasım 2009 Salı

diş mi bilmiyorum...

zsare bugünlerde pek bir keyifsiz...
nedenini ben de bilmiyorum biraz öksürük var ama daha önce de vardı öksürük...
diş mi çıkarıyor bilmiyorum ama bazen öle  dalıp dalıp gidiyor...
yavrucum dilin olsa da bana derdini diyebilsen...
cuma tatillerim bitti artık, çalışmaya devam biliyorsunuz...
cumartesi zsare ile ilgilenmeye çalıştım bütün gün ama biraz da temizlik yapmaya çalıştım...
akşam cemil murat beyi görmeye gittik...
maşallah babasına benziyor çocuğun tipi... aman nazar değmessin.. çok şirin tatlı bir bebek...
boyu uzun olacak besbelli....
şimdiden fark atmış....
zsare ile pek oynayamadılar, birbirlrini çekiştirmekten:)
neyse biraz daha büyüsünler daha iyi kavrayacaklar...
şimdilik sadece haşin bir şekilde cici yaptılar birbirlerine..
bizimkisi zaten kıskanç bi de üstüne bu keyifsizlik eklenince....
yasemin annesi ile aynı apatmanda oturuyor...
masa hazırlarken (bu arada nefis şeyler yapmıştı) cemil muratı annesine yolladı..
tüm ilgiler zsarenin üstünde olunca bizimki tabi mest...
güsel güsel oyuncaklarla oynadı, sıkıntı yapmadı....
bu hafta içi canım o kadar çok balık istemişti ki...
hafta sonu için balık sözü almıştım mehcimden...
büyükşehir tesislerinde yiyelim dedik... ama ne hacet...
her yer tıklım tıklım....
malesef hava sıra bekleyecek kadar güzel değildi(zsare için)...
biz de eve döndük... dışarıdan bişiler alıp evde yedik...
balığı da bu haftaya erteledik...
film aldık zsareyi uyutup bereber film izledik...
eğlenceli bir filmdi...
alışverişkolik...
bunun bir de serisi varmış...
alışverişkolik ve bebeği....
alışverişkolik ve ablası....
alışverişkolik ve pembe dünyası...
alışverişkolik yurtdışında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder