26 Ocak 2010 Salı

berat amcamız evlendi...

24.01.2010 pazar, karlı ve soğuk bir kış günü içimizi ısıtacak güzel duygular yaşadık....
büyük amcamız berat Allah'ın izni ile güzel gelinimiz berat ile dünya evine girdiler...
onlara hayatları boyunca mutluluklar diliyoruz...
neşeli, eğlenceli, mutlu bir düğün oldu...
başkanımız kadir topbaş bu güzel çiftin nikahlarını kıydı...
ömür boyu mutlu olmalarını diledi....
sayın mevlüt uysal, aziz yeniay ve süleyman varlıbaş da şahit olan isimlerdi...
dua ile başlayan düğünümüz horon, damat ve misket havaları ile devam etti...
bol bol oynadık eğlendik...
düğün sonunda imam nikahı kıyıldı biz de nikah tazeledik.. sünneti yerine getirdik...
sadece biz mi?? amcalar yengeler arkadaşlar anne babalar....
yani kısacası küçük bir toplu düğün merasimi oldu...
sıra geldi size zsareyi anlatmaya...
küçük sevimli kızım da minik bir gelin oldu amcasının düğününde...
tüm gözleri üzerine çekti diyebilirim....
hatta düğünden sonra birilerinin rüyalarına bile girmiş...
melek gibi bembeyaz olmuştu... teyzelerinin ona aldığı swarovski taşlı saç bandı da görülmeye değerdi...
turkuazeşarpın yaptığı dıy lar kadar güzeldi...
inşallah gelin olduğunu da görürüz....
he bu arada osman, senin telgrafını da duyduk...
"washsington dc osman genç" içimizde buruk bir sevinç oldu...
görülmeye değer bir düğündü senin de olmanı isterdik...
darısı senin gibi bekarlara...
genç çiftimize ömür boyu mutluluklar diliyoruz...
mehcim ben ve zsare....

4 yorum:

  1. ne güzel bir düğün olmuş böyle maşallah. iltifatın içinde çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. berat amcasının düğününde çok istememe rağmen yanınızda olamadım.Ama düğününüze taa amerika'dan soğuk yolladım sevginizle ısıtın bana geri yollayın diye almışsınız sanırım, havalar çok güzel burda:)) bu düğünde duydum yeğenim de gelinlik giymiş. eminim ki "Gelin Berat" kadar güzel olmuştur. Artık kısmet olur inşallah yeğenimin düğününde yanında olurum. BERAT & BERAT çiftine tekrar ömür boyu mutluluklar diliyorum.
    öpüyorum o güzel yeğenimide:))

    YanıtlaSil
  4. turkuaz eşarp;
    teşekkür ederiz...
    senin de dillere destan güzel bir düğünün olur inşallah...

    osman;
    düğünde hava gerçekten çok soğuktu...
    ama dediğin gibi tüm kalpler kıpır kıpır candan sıcacık duygularla doluydu...
    berat ve berat için...
    bu arada kıskandım demek havalar çok güzel...
    biz istanbulda donuyoruz ya donuyoruz....

    YanıtlaSil