27 Ocak 2010 Çarşamba

düğünümüzden birkaç kare...


5 yorum:

  1. maşallah, hayırlı olsun.
    bloğumda seninle ilgili bir merak var.
    Hadi bakalım seni bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. e.t.cim;
    merakını okudum...
    ben de dökücem çantamı...
    bakalım neler var...

    YanıtlaSil
  3. gelinde sende harikasınız! elbiseni çok beğendim özel dikimmi acaba bir mahsuru yoksa cevaplarsan çok sevinirim. Eşarbında çok harika onuda nerede yaptırdığını sorsam çok mu olurum acaba :)

    YanıtlaSil
  4. cok güzel görünüyorsunuz :) Allah mutluluklarını daim etsinnn!!

    YanıtlaSil
  5. didem gül;
    merhabalar.. elbisemi düğün için diktirdim..
    zülfiye akdemir tasarladı ve dikti
    yakamda da swarovski tailardan işleme var ama ne yazık ki eşarbım kapatmış...
    eşarbımı ve makyajımı da viva güzellik salonunda yaptırdım..
    çok memnun kaldım tavsiye ederim..

    chun li beauty;
    teşekkürler..
    amin mutlu olsunlar sonsuza dek...

    YanıtlaSil