20 Ocak 2011 Perşembe

tt arena açılışı :) !!!!????

SEYRANTEPE /ASLANTEPE/ TT ARENA SPOR KOMPLEKSİ

Futbolla uzaktan bir ilgim olduğu kesin ama yakından hiçbir şekilde ilgilenmem diyordum ta ki seyrantepe stadı ile bir ilişkim olana dek...
Ben fanatik olmasam da, kız kardeşlerim gibi her maçına gitmeye çalışmasam da, formam olmasa da (kızımın var bu arada), Trabzonsporluyum ve takımımı çok seviyorum...

Avni Aker'de hiç maç izleme imkanı bulamama rağmen (olimpiyat stadında gittim ama maça o kadar da değil hani :) ) Aslantepe Stadının inşaatı hakkında http://seyrantepesporkompleksi.com/ dan  bilgi sahibi olunabileceği ve canlı kameralardan detayları izlenebileceği gibi güzel bir imkan varken ben bir de üstüne Stadı iki kez gezme olanağı buldum ve gerçekten Galatasaray camiasına bu kadar güzel ve modern bir stada sahip oldukları için imrendim her gidişimde...


 
Localarından vip salonlarına kale arkasına bile hayran kalırsınız....
her açıdan görüş harika...
içerisi de beş yıldızlı otel konforunda....
akustikten bahsetmeme luzüm yok sanırım artık cem yılmazın çok güldüren reklam filmini izlemeyen kalmamıştır.... 52.650 koltuk var sile sile sile sile hareketli :)
15.01.2011 tarihi Galatasaray ve Türk futbolu için yeni bir devrin başlangıcı...
altın anahtarın teslim edildiği tarih...


Seyrantepe TT Arena Stadı Kanadalı Sanat ve Multimedya Yönetmeni Erick Villeneuve’nin 90 kişilik dans grubu eşliğinde ışık ve ses gösterileriyle, Kenan Doğulu'nun konseri ve Galatasaray ile Ajax Futbol Kulubü arasında oynanacak keyifli bir dostluk maçı ile açılacaktı!!!
nedense birilerinin sporla siyaseti karıştırması sonucu tatsız sahnelere tanık olduk...

VARYAP-UZUNLAR ortak girişiminin yapımını üstlendiği stada her anlamda emeği geçen herkesi kutluyorum bu kadar özverili ve bu kadar başarılı çalıştıkları için... İlk olarak da eşimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder