27 Ekim 2009 Salı

bu son cumaaa...

evet...
zsarenin bir yaşına basmasının mutluluğunu, doğum günü heyecanı ve telaşını yaşarken, bu haftanın tatil olan son cuma olduğunu unuttum...
bir yaşına kadar haftada bir gün süt izni kullandım... yasal hakkım olarak...
keşke emzirmemiz gereken iki yaşına kadar olsaydı, ama malesef....
şimdi haftada beş gün çalışacam, herkes gibi...
annelik hakkı bu kadarmışşşş...
kızımla birlikte haftada üç gün yirmidört saat birlikte oluyorduk ne güzel...
beraber geçirdiğimiz günler benim için çok kıymetli...
yarın 28 ekim çarşamba, yarım gün çalışacağız... 29 ekim cumhuriyet bayramı ve tatil... 30 ekim de benim son cumam ve bana tatil... cumartesi zsarenin doğum gününü kuzenlerimizle kutlayacağız...
1 kasım pazar günü de yani zsarenin doğum gününde de dedeleri babaannesi ve anneanneleri ile birlikte kutlayacağız inş...
sonra pazartesi yoğun bir tempo ile çalışmaya devam...
pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cumaaaaaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder