12 Ekim 2009 Pazartesi

osman yine amerikada...

günaydın...
osman yine dün amerika yolculusuydu...
bugün orada...
gitmek istemediğini her seferinde dile getiriyordu... ama bu son inşallah...
daha da gitmek yok...
aile bağları kuvvetli olanlar için gurbet bayağı zor olmalı...

gitmenin ne kadar zor olduğunu birkaç satırla da yazıya dökmüş:

"merhabalar;
ne kadar kalırsam kalım alıp götüremedikten sonra yanımda yine aynı hasreti çekmeye devam ediyorum...
40 günün ardından yine amerikadayım...
herhangi bir sıkıntı olmadan geldim...
kısmetse 31 martta yine türkiyede olucam...
o zamana kadar iletişim araçları ile görüşmek üzere...
osman genç..."

osmancım dönüşünü bekliyoruz hayırlısı ile....
günlerin çarçabuk geçsin, 31 mart hemencecik gelsin...

3 yorum:

  1. gittiğimde yeni doğmuştu. geldim anne babasını tanımıştı,bir sonraki gelişimde emeklemeye başladı,ben geldiğimde coktan yürümüş olacak..
    şimdi bana kimse "korkma burda bişey kaçırdığın yok" demesin :(((
    yeğenlerimin (talham,kayram,tutişim,zsarem)büyümesini kaçırıyorum daha ne olsun

    YanıtlaSil
  2. ama inşallah gelince daha güzel günler göreceksin..
    malesef zahmet olmadan hiçbişi olmuyo:)
    ama seni özlüyoruz he...
    31 marta şurda ne kalmışşşş???

    YanıtlaSil
  3. osman kim yaaaa...
    diye soranlar oluyo....
    osman benim halamın oğlu:)

    YanıtlaSil