21 Ekim 2009 Çarşamba

salıncak mutluluğu...

zsare anneannesi ile havanın güsel olduğu her gün parka gidiyor...
parktaki mutluluğu tarif edilemez...
o kadar gülüyor ki.. ağzı hiç kapanmıyor.... ağzı kulaklarında tabiri zsarenin salıncaktaki hali için çok uygun....
dedesi geçenlerde zsareye mavi bir pelerin almış...
dün anneannesi onu giydirmiş, ben de işten dönerken hergün sitedeki parka bakıyorum..
dün yine uzaktan baktım oradalar hemen yanlarına gittim...
mavi pelerini kuzumun her yerini kaplamış... şapkası da var pelerinin sadece yüzü görünüyor...
mavi pelerini ve maviş gösleri ve kocaman bir gülümseme ve görünen sadece minik iki diş...
çok sewimli....
ama onu salıncaktan almak hiç de sewimli değil...
bu arada salıncak için sırada 45 dakika bekleyen çocukları anlatmıyorum...
düşünün bir bebek 45 dakika ağzında aynı gülümseme ile etrafına afacan afacan bakarak sallanmaktan bıkmaz mı???
kış geliyor, havalar soğumaya başladı, bundan sonra dışarı çıkmak da zorlaşacak....
eve salıncak mı alsak ne???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder